Dagens økt

Hver dag foreslår vi tre økter for å hjelpe til med å holde treningsarbeidet i gang. Velg mellom kort, medium eller lang økt avhengig av dine mål og tilgjengelig tid for dagen..

Hvis de foreslåtte økter ikke faller i smak, så kan man velge “vis alternativer” for å få frem andre, tilfeldig valgte økter av hver type (kort, medium, lang).

Varighet på øktene inkluderer oppvarming og nedkjøring. Disse varighetene kan variere noe for distanse-basert trening, avhengig av fart.

Kort medium Lang
Kort Medium Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Your workouts for November 18, 2017

short

Short

5 x 750m / 2 min easy

Row five 750 meter pieces. Row for two minutes at light pressure between each 750.

vis alternativ kort | vis dagens korte

medium

Medium

10,000m with rate changes every 2000m: 22-24-26-28-24

Row for a total of 10,000 meters at a sustainable intensity, varying your stroke rate as follows: row 2000 meters @ 22 spm, 2000 meters @ 24 spm, 2000 meters @ 26 spm, 2000 meters @ 28 spm, and 2000 meters @ 24 spm.

vis alternativ medium | vis dagens medium

long

Long

3 x 5000m with rate changes every 1000m: 24-22-24-26-24 / 3 min easy

Row three 5000m pieces at a sustainable intensity, varying your stroke rate in each piece as follows: row 1000 meters @ 24 spm, 1000 meters @ 22 spm, 1000 meters @ 24 spm, 1000 meters @ 26 spm, and 1000 meters @ 24 spm. Row for two minutes at light pressure between each piece.

vis alternativ medium | vis dagens lang

Tips for suksess

Forbered og belønn: Varm godt opp, kjøl ned og tøy hver gang man trener. Husk at økter med høyere intensitet krever lengre oppvarming

La teknologien hjelpe til: Programmér din Performance Monitor for økten du velger. Trenger du hjelp? Sjekk ut Hvordan bruke-sidene for din monitor: monitor:
PM5 | PM4 | PM3 | PM2 | PM1.